Monday, May 30

selamat hari guru:))

hai.semalam aku membelek belek hadiah yang mak aku dapat untuk hari guru.comel giler hadiah.teddy bear la, bunga la,macam2 la.then, mak aku kumpul kad yang students die bagi.


satu satu kad aku bace.ayat common la for sure.
"guru,kau ibarat cahaya................"
"halakan semue ilmu.........."


lepas tu aku bace satu kad ni.banyak kali aku ulang bace kad sorang student die ni.rase2 macam ayat die betol.tapi bile bace balek macam pelik la pulak.rase mcm nak tergelak guling-guling pon ade gak.die cakap:
"kepada cikgu yang dikasihi,selamat hari guru saya ucapkan..................................guru,kau ibarat lilin yang terbakar...........................saya sayang cikgu"


banyak kali gak aku pikir.kau ibarat lilin yang terbakar? ade ke.tak pena dengar pon.memang sah la ayat die yang salah.haha.aku gelak giler.


okay.lepas ni kalau nak buat kad untuk cikgu buat ayat elek-elok ye.

No comments:

Post a Comment