Wednesday, February 1

demi kauu

semalam aku bermalam dekat hospital ampang puteri. teman adira tido sane. balek kerja 6.30 petang, sampai rumah, sempat tido kejap. penatt. sebenarnye aku pon tak sehat jugak, demam. takpelah. dah cakap dah nak datang. rindu jugak die. besoknye pon cuti. malam tu, parents aku hantar. sampai je hospital, borak2 la bagai. yela,dah lame tak jumpe. hehe. padehal contact je. ouh, aku memang banyak sabar dengan adik die, ayed. pergh. menguji kesabaran. naseb la budak kecik, anak orang lagi. nakal tahap ape, aku pon taktau la.

tasha ade datang tadi. kn pon. danial qawiem pon. ouh, boleh buat reunion ex-smap dekat situ. adira kena stay lagi dekat hospital. engatkan dah boleh keluar tadi. takpelahh. be tough. sabar ye. meh doakan ramai2. get well soon :)).

No comments:

Post a Comment