Tuesday, May 1

sobs

hai. malam ni semue tanak kawan kite. sobsobsob. haih bile ade mende nak citer time tu la kredit habes la, takbole online la. apela naseb. kredit kitew habes. padehal baru topup RM10 td, suro ayah belanje . lepas tu aku download ape mende ntah tibe tibe dah habes terus 10 hengget tu? mak aih mak aih. satu sen pon aku takgune lagi tibe2 dah habes. sobs, takbole terime T_________T.

baru berangan nak calling2 kawan lame malam ni sebab nak komfemkan pasal hangout. jadi aku duduk rumah kebosanan. nak call, takde kredit. nak on9, takdapat la pulak. nak gune tepon rumah, rosak la pulak. nak gune phone ibu ayah, mereka keluar tak balek2. nak tgok tb, bosan takde citer. nak maen hp, luqman pulak kebas phone aku. waaaaa. T___T. tolong paham, please.

kemudian, ibu ayah dah balek. ok, macam dah ok sket. jadi aku menelefon zulkifli. konon nak citer la kan amende. tapi die tkbole angkat. sobs. sampai hati anda. jadi sampai ke malam la aku sorang2. aku online, kau offline pulak. hadoi. takpela tanak kawan sudah. sobs lagi.

jadi aku menelefon mun. zzzz, tak angkat jugak. lagi la sedih ha. haila, kenape la mcm ni. oleh sebab luqman maen game tak engat dunie, jadi aku dapat msg mun lambat giler, nasebla kau ade mun. apelagi, call la. seronok rasenye dapat citer amende. rase puas. er, pernah kan rase centu. ok, tengs kawan bagi pinjam telinga. really appreciate it :))

okbye.

No comments:

Post a Comment