Sunday, September 2

finally, its final

setelah sebulan lebih belajar , finally here comes the final. next week start final exam. aku cakap semua orang tak percaye. dah namenye short sem, so awal la habis sem nye. blajar pon berape subjek je.  final exam kali ni ade 4 subjek je. err taktau lah nak yeay ke nak ape sebab exam due hari je lepas tu boleh baleeeekk lepak lepakan di rumah yeay! so amek paper english, IT, chem 1 dgn lab chem je. je? hmmm.sem1 ni bolela kau nak beronok ronok. kang masuk sem2 kang hambek kau, mulela nak komplen subjek banyak la ape la. haih manusia.

jadi, doakan saya dapat buat yang terbaik. semoga Allah memberkati segala ilmu yang aku belajar selama ni.

cuak sebenanye. grrr.

sebab tak habis study lagi. grrrr

okaylah. doakan saya ye kawan kawan :)

semoga Allah membantu saya. aminn.

No comments:

Post a Comment