Friday, June 22

kosong

it has been six months,

tapi rase macam enam tahun lamenye,seriously

suka duka sedih gembira takpuas hati sume ade

but it has been a week

well i will get used to it

malas dah aku

just wait and see

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

skarang baru aku paham kenape orang cakap asasi setahon sangat pack.

memang pon *baru terase*. nak jumpe si syarina syaza jelah cadin qila pijer shber pon susah.

kalau jumpe pong time beli makanan petang petang lepas habes kelas hahaha.

aku mule rase suke belajar kat sini even banyak bende yang kurang.

bak kate cikgu fizik aku, "biaselah, usim"

classmates aku pong baek jew ramai budak kisas maka aku terasa mcm... er... taktau nak cakap ape. ok abaikan.

bong dengan arep dah keluar, aku rase macam nak ganti je tempat diorang amek kos dentistrty. takkanla aku nak sambung degree sains tech gak kot.

tapi kalau dapat yang rayuan mara tu nak pergi ke tak eh? perasannye aku ni macamla dapat. susah kot, dahla mintak medic. disebabkan mara tu jugakla time kelas arab aku macam 'diasingkan'. ustaz aku kate aku ni menumpang je dekat usim maka setiap kali kelas arab die tanye bile nak keluar result mara tu? aku mampu cakap 'lamma'. okay bermaksud belom lagi.

tapi classmates aku, housemate aku cakap "stay jela sini nad. takpayahla pegi weyh'. terharunye aku haha *belashing*. tibe je. kalau takdapat nak buat cano, stay je la sini. struggle, pointer kene tinggi then tukar kos.
bak kate ikmal jabilin, "kau boleh punye" haha. ikmal pon bole~

okeh itu je kot. tetibe terase macam nak berborak borak dengan kawan lama sekarang sebab aku bosan takde mende nak buat instead of studying for quizes, blablabla. malam ni is time for menggembirakan hati yeay! tapi sape nak borak dengan aku eh? eh apesal otak aku macam takbetol ye malam ni, over excited taktentu arah.

dah dah.

chow.







No comments:

Post a Comment