Wednesday, March 21

alhamdulillah

alhamdulillah. syukur. segala penat lelah bertungkus lumus jatuh bangun gagal berjaya semuanya terbalas.  tak sia-sia stay up tak tidur, menangis result jatuh, buat ibu ayah risau, kene marah dengan cikgu sume. tak masuk kelas 40 orang straight A's pon bole je kan. sungguh sangat tak sangka boleh dapat straight a's. speechless.

before amek result memang cuak lah kan. aku tak yakin pon bole dapat straight. "kalau pandai macam adnan tu takpelah kan takpayah nak cuak2 bagai". itu ape aku pikir. rase-rase macam 9, 10. sebab jujur cakap aku buat addmath memang rase macam takde harapan nak dapat A- at least. banyak kosong. jawab bio pon macam ape je. BI lg, salah buat essay.

tapi Allah tu Maha Mengetahui. Alhamdulillah, doa makbul. doa ibu, ayah, family,cikgu, kawan kawan, alhamdulillah Dia dengar dan perkenankan. dapat banggakan ibu, ayah especially susah payah berkorban semata mata untuk aku. so, this is for them :). tengs kawan kawan bagi support bile aku down, susah senang bersama, cikgu2, family especially.

kepada kawan kawan lain, congratulation. jangan result dah cantek lupe diri pulak. nauzubillah. ini yang terbaik untuk diri masing-masing. semoga dengan keputusan ni, dapat mulekan langkah baru dalam hidup. and dekatkan diri dengan Dia. insya Allah.

again, Alhamdulillah :')

No comments:

Post a Comment