Sunday, March 11

paint the town red

cuti sekolah seminggu dah start. yeay! haha. i mean adela orang nak teman sambung tido pagi pagi. ok.

harini aku gembira. sebab tadi shopping beli baju baru. weehoo. er,tapi sehelai je. tapi taktau kenape mesti nak happy(?). sebab takde kerja agaknye. riang di hati tak terkata. mesti orang ingat aku ni jakun macam tak penah beli baju. pantang nampak baju lawa, duit pon ade, ape lagi. on la. sanggup beratur panjang dekat cashier.

balek rumah, tunjuk kat ibu. aku dah agak dah ape die nak cakap." baju lagi. haritu baru je beli. ni beli lagi". takpelah. rase puas. ayah, takpayah tanyela. komen baek punya. "macam baju hujan je ayah tengok". lalala. tak kesah pon. aku suke~

ouh, ade orang buat lawak dunia harini. "mak kau amek kau bawak motor ke dik?". ini memang aku gelak guling guling. takboleh bayangkan mak aku bawak motor. hahaha. rock kot. agakla kak. kereta ade due ape gune. hadoi.

No comments:

Post a Comment