Friday, March 16

:))

harini gembira lagi. yeay!. sangat sangat. i met 2 people today. well, bukanlah sape sape sangat pon. but i got this feeling, kalau jumpe kawan yang dah laaaame giler tak jumpe dan lost contact, aku sangat gembira.

firstly, jumpe kawan sekolah agame dulu dulu. asyraf namenye. rasenye dah nak sebulan die kerja dekat jusco tu dan hari hari aku jumpe die, tapi takpernah pon expect pape. tapi tibe-tibe macam dapat hidayah tadi. haha. rase rase macam pernah jumpe, tapi dekat mane ea? tapi malu nak tanye name.( i'm very shy person.) hehe. so, aku diam je tanye orang lain. malangnye takde sorang pon tau. itupon nasibla aku ingat lagi name die. lastly dapat jugak tau. acap. asyraf la tu kan. aku pernah suke kat die dulu dulu. minat diam diam. haha. kecik kecik dah gatal. ala, masa darjah 3 kot. tp kantoi dengan ibu.lepas tu taktau ape jadi dengan die sampaila skarang. sangat tak sangke boleh jumpe die.


secondly, jumpe musuh lame mase sekolah rendah. kitorang pernah gaduh setahun tak tego. haha. korang ade?. lepas tu kerje aku, gi hasut kawan kawan lain jangan kawan dengan dia. nakal tahap ape ntah aku tak tau. pengawas yang jahat. hwehwe. we used to ejek her, "padli padlo, padli makan telur". ouh btw, namenye Ili Shahirah bt. Padli. haha. ejek name bapak siapp. sampai ayah die pernah datang sekolah jumpe aku. kene marah lagi. lalala, takde perasaan. ape aku kesah. mak aku cikgu kat situ. tapi lastly boleh jadi baik and still contact sampailah sekarang. betullah cakap orang, "bencilah seseorang itu sekadarnya, boleh jadi die akan menjadi orang yang paling kamu cintai".

okay itu aja. btw, kawan kawan semua, good luck for next week. semoga keputusan yang kita dapat setimpal dengan usaha yang kite buat. Insya Allah. ameen. Dia Maha Adil.

No comments:

Post a Comment